Békés megyében egyelőre biztosan nem indul újra a vonatközlekedés egyetlen megszüntetett vasútvonalon sem. Az érintett települések vezetői elsősorban gazdasági okokból szeretnék, ha ismét zakatolnának a szerelvények.
Továbbra sem tudni, hogy Békés megyében melyik vasútvonalat tartja életben és melyiket szünetelteti vagy zárja be véglegesen az állam. Az időről időre felröppenő „feketelistákat” a szaktárca rendre cáfolja. A megye vasútért aggódó lakói, szerv
Mezőhegyesen tanácskozott, majd nyílt levelet küldött a Vasutas Települések Szövetsége (VTSZ) Bajnai Gordon miniszterelnöknek a megszüntetésre ítélt vasútvonalak megmentése érdekében.
A Kisszénás—Kondoros szárnyvonalon naponta átlagosan nyolcan utaznak, Vésztő és Körösnagyharsány között huszonhatan. A legnagyobb forgalmat a Mezőhegyes—Battonya vasúti szárnyvonal bonyolítja. Ott átlagosan 126-an szállnak fel a „Zsuzsi
Nem számolják fel a megszüntetésre ítélt hazai vasúti szárnyvonalakat május 31-étől. A hírt a parlament szocialista képviselőcsoportjának keddi ülésén Lendvai Ildikó frakcióvezető jelentette be.
Tucatnyi vasúti szárnyvonal szűnhet meg napokon belül, hiszen a decemberben elfogadott menetrend szerint a MÁV tizenkét vonalon csak május elsejéig biztosítja a szolgáltatást - írta hétfői számában a Magyar Nemzet.
Orosházán tárgyaltak a megszűntetésre ítélt szárnyvonalak kapcsán érintett települések vezetőivel a MÁV képviselői. A Közlekedéstudományi Intézet Kht. dél-alföldi regionális irodájának a kérésére zárt üléssé nyilvánították a találkozót és küldték ki a saj