kampány

2020.05.24. 06:55

A Gyulaival védhetjük, vehetjük a hazait

Vedd a hazait! Védd a hazait! címmel indított kampányt a Magyar Termék Nonprofit Kft. annak érdekében, hogy felhívja az emberek figyelmét arra, mennyire fontos most egymás segítése, a hazai termékek vásárlása. A kezdeményezés plakátkampányhoz húsz cég, köztük a Gyulahús Kft. is csatlakozott.

Papp Gábor

A járvány okozta gazdasági nehézségek mielőbbi leküzdése és a munkahelyek megőrzése érdekében a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a „Vedd a hazait! Védd a hazait” mozgalmat. Az akcióhoz bármelyik gyártó és kereskedő cég csatlakozhat. Az eltelt egy hónap alatt több mint ötven társaság kezdte el használni és népszerűsíteni a #veddahazait akció emblémáját és szlogenjét, köztük számos közismert, meghatározó hazai élelmiszergyártó és áruházlánc. A csatlakozók száma napról napra gyarapszik, egyre több cég reklámjaiban, termékein, honlapján és közösségi oldalán látható a #veddahazait, sok magánszemély is támogatja a kezdeményezést a Facebook profilképe keretének beállításával – tájékoztatta hírportálunkat a Magyar Termék Nonprofit Kft.

A kampány a héten 20 cég bevonásával még látványosabban folytatódott. A legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak arra, hogy „Vedd a hazait! Védd a hazait!”. A citylightokon közismert hazai márkák szerepelnek.

– Az ilyen válságos időszakban kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy a fogyasztóink lássák, mely termékek megvásárlásával adnak lehetőséget a hazai munkavállalóknak a folyamatos munkavégzésre, ezzel a megélhetésük fenntartására. Ehhez nyújt segítséget a #veddahazait akció, amely a hazai gyártású termékek előállítóinak összefogásával most még jobban kiteljesedik – emelte ki a program sajtótájékoztatóján Lőrik Tamás márkamenedzser.

Benedek Eszter, Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a #veddahazait kezdeményezés továbbra is nyitott, bárki csatlakozhat, aki egyetért a céljaival. Arra ugyanakkor a nonprofit cég figyel, hogy a termékeik népszerűsítésére csak olyanok használhassák a #veddahazait szlogenjét és emblémáját, akik valóban hazai gyártást, szolgáltatást folytatnak, illetve támogatják a hazai áruk piacra jutását.

Tamáskovitsné Gila Éva, a Gyulahús Kft. marketing mendzsere elmondta, cégük vezetése természetesnek tartotta, hogy csatlakozik a kezdeményezéshez, amely kiemelt hangsúlyt fektet a magyar termékekre.

– Úgy gondoljuk, hogy mindig nagyon fontos a munkahelyek megőrzése, a magyar termékek népszerűsítése – ecsetelte a marketing menedzser. – A koronavírus miatt kialakult helyzetben azonban még nagyobb figyelemre van szükség, hiszen a körülmények kiélezettebbé váltak. Ezért fontos, hogy mindenkinek felhívjuk a figyelmét, hogy magyar gyártótól magyar termékeket vásároljanak.

A szájmaszkborítású plakátok éppen a napokban kerültek ki a közterekre a fővárosban.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában