2022.03.19. 06:51
Bemutatták a Viharsarok-brand logóját
Sajtótájékoztatón mutatta be a Viharsarok-brand frissen elkészült logóját Zalai Mihály. A megyei közgyűlés elnöke elmondta, a megyei általános és középiskolás diákokat is bevonták a „Hagyomány, Érték, Közösség Békés megyében” nevet viselő TOP-os alkotói pályázatba.
Zalai Mihály /Fotó: Imre György/
Fotó: Imre Gyorgy
Összesen harminchat pályamunka érkezett, több mint 6200-an szavaztak. Az első helyezett Gulyás Sára lett, maga mögé utasítva Juhász Evelint és Nagy Bettina Rebekát. A különdíjat Ancsin Kata érdemelte ki.
– A létrejött logó elemei között szerepel a viharsarok motívum, a nap-fa-templom hármasa, mint települési szimbólum, és helyet kapott benne két szín, a megyei címer kékje, valamint a talapzat óaranya – részletezte Zalai Mihály. Hozzátette a székely brand mintájára elegáns, jól megjegyezhető, magas minőséget sugalló logó megalkotása volt a cél, amely segít a fogyasztóknak az eligazodásban. Olyan kézművesek, feldolgozott élelmiszert előállító megyeiek érdemelhetik ki, akik komoly szűrőn mennek keresztül.
– A „Viharsarok” termék brand a kézműveseket közös ernyő alá vonja, segíti a fogyasztót a helyi termékek preferálásában, melyek egységesen megjelenve egymást is erősítik – emelte ki Zalai Mihály. Elhangzott, a logótervező pályázattal párhuzamosan a kézművesekre is érkeztek az ajánlások: közel 500-an éltek a lehetőséggel, száz terméket javasolva az embléma-használatra. Idén tizenöt kézműves termék lett jogosult a logóra.
A nyertes alkotók jutalmat is kaptak
A logópályázat nyertese, Gulyás Sára 50 ezer forintos, a második helyet megszerző Juhász Evelin pedig 30 ezer forintos vásárlási utalvánnyal gazdagodott. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára álló Nagy Bettina Rebeka 20 ezer forintos utalvánnyal lett gazdagabb, a különdíjas Ancsin Kata pedig 44 ezer forint értékben, hatvandarabos Faber-Castell Art&Gra-phic Pitt ceruza készletet kapott a Hobby és Művészellátó, A Vizuális művészek boltja, valamint az A-TEAM Kreatív Ügynökség felajánlásával.