Békés megye

2022.11.10. 19:01

Chatbot segíti a kéményseprők munkáját

November 4-e óta a mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens, MIA, a chatbot segíti a katasztrófavédelem kéményseprőipari ügyfélszolgálatának munkáját. A próbaüzemben működő robotot a gyorsabb és professzionálisabb ügyfélkiszolgálás érdekében állították munkába.

Beol.hu

Illusztráció: Lang Róbert/MW

MIA egy úgynevezett hybrid chat rendszer, amely a tesztüzem alatt képes az egyszerűbb kérdésekre néhány percen belül válaszolni, emellett pedig az ügyfelektől kapott kérdések alapján folyamatosan tanul, fejleszti magát. A kérdések sokszínűsége miatt a tesztüzem ideje alatt előfordulhat, hogy a válaszhoz szükség van az ügyintézők beavatkozására, de a hosszú távú cél az, hogy MIA képes legyen önállóan megválaszolni a beérkező kérdéseket – olvasható a katasztrófavédelem oldalán.

A chatbot jelenleg hétfőtől-péntekig reggel 6 és este 10 óra között, míg a hétvégén 6 óra 40 perc és este 10 között képes a válaszadásra. 

Abban az esetben, ha MIA a nyitvatartási időn kívül kap olyan kérdést, amelyhez még kevés a tudása, a rendszer jelzi az ügyfél számára, hogy pontosítsa a bejelentését, vagy hívja fel a 1818-as telefonszámot. 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában