díj

2018.01.08. 17:18

Hat gyulai cég részesült MagyarBrands elismerésben

Hat gyulai gazdasági társaság, a Gyulahús Kft., a Gyulai Várfürdő, a Dürer Nyomda, a Deka Union Kft., a Gyulai Pálinka Manufaktúra és a Clean-Way Kft. érdemelte ki a komoly marketingerővel bíró MagyarBrands elismerést 2017-ben – jelentette be a díjak átadását megelőző hétfői sajtótájékoztatón dr. Görgényi Ernő, a város polgármestere.

Papp Gábor

Gyula A MagyarBrands elismeréssel a legmegbízhatóbb és a legjobban fejlődő cégeket tüntetik ki, éppen ezért is jelent sokat számunkra, hogy a Deka Union Kft. már negyedik alkalommal kapta meg a pénzügyi és fogyasztói felméréseken alapuló kitüntetést – fogalmazott Dékány Attila. A Deka Union Kft. ügyvezetője elmondta, termékeik a hazai és a határon túli piacokon egyaránt keresettek. Magyarország mellett kilenc külföldi országban vannak jelen.

Fekete Viktor, a Dürer Nyomda ügyvezető igazgatója kiemelte, a nyomda idén tölti be a 83. évét.

- Az elmúlt évtizedekben sikerült egy olyan letisztult portfóliót felállítani a nagyüzemi könyvgyártás területén, amelyet hazánkban és külföldön is elismernek – ecsetelte. – Ehhez azonban elengedhetetlen különböző személyiségek és gazdasági társaságok szerepvállalása. Magyar és külföldi írók, költők, kiadók, nyomdák és beszállítói körök nélkül mi sem lehetnénk azok, aki vagyunk. Nélkülük nem nyerhettük volna el sokadjára is az elismerést.

Petrovszki Krisztián, a Clean-Way Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, cégük a hulladékhasznosítás térségünkben talán kissé kevésbé szokványos tevékenységét végzi.

– Társaságunk tíz éve működik – tette hozzá. – A környezet védelme és fenntartható fejlődése biztosítása a legfontosabb célunk. Az országban nyolcvan-száz ilyen jellegű cég működik. Mi abban különbözünk tőlük, hogy folyamatosan fejlesztésekbe kezdünk, bevételünk bizonyos százalékát mindig innovációra fordítjuk.

Mint megtudtuk, a Clean-Way Kft. már öt különböző innovációs díjat érdemelt ki ennek a tevékenységnek az eredményeként. A nagy nemzetközi cégek túlnyomó része pedig őket keresi az építőipari hulladékuk hasznosítása miatt.

Rapport Miklós, a Gyulai Pálinka Manufaktúra ügyvezető igazgatója kiemelte, fiatal vállalkozásuk idén mérföldkőhöz érkezett, hiszen tíz évesek lettek.

– A mögöttünk hagyott esztendőkben új termékszortiment alakult ki, az alázat és szorgalom viszont továbbra is állandó maradt – hangsúlyozta. Mint elmondta, több évben is elnyerték az Év főzdéje szakmai elismerést.

– A MagyarBrands elismerése ugyanakkor bizonyos összegzett díj, amely nagyban hagyatkozik a fogyasztók véleményére – fogalmazott. – 2018 a megújulás éve lesz számunkra. Rengeteg fejlesztést tervezünk, kapacitást bővítünk, vadonatúj lepárlót helyezünk üzembe.

Kun Miklós, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója úgy vélekedett, a MagyarBrands az országos identitás része, magában hordozza azt az ízt és hozzáállást, amelyet a magyarság jelent.

– Örülünk, hogy vendégszeretetével, tisztaságával, precizitással ehhez a Gyulai Várfürdő is kapcsolódik, és ezért a jövőben is mindent megteszünk majd – húzta alá.

Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója kitért arra, hogy a díj értékét még különlegesebbé teszi, hogy a kedden öt éve, hogy a gyulai önkormányzat megalakította a Gyulahús Kft.-t.

– Cégünk és a gyulai húsipar célja, hogy a fogyasztók felé bizonyítsuk, hogy a gyulai brand, a gyulai márka minőséget képvisel – hangsúlyozta. Ennek kapcsán kiemelte, hogy a gyulai húsipar idén lesz 150 éves.

A legkiválóbbakat díjazták

A MagyarBrands immáron nyolcadik alkalommal tette mérlegre a magyar márkákat – mondta a sajtótájékoztatón Inzám Andrea, a MagyarBrands brandmenedzsere. A kiválasztás rendkívül komplex módon történik, több lépcsős szigorú rendszerben vizsgálják a márkák eredményeit. Első lépésként felmérik, hogy három évre visszamenőleg mennyire stabil a cég pénzügyi háttere. Ennek eredményeként is lett Kiváló Üzleti Márka a Dürer Nyomda. A fogyasztói márkák esetében ezt GfK kutatás egészíti ki, amelyben az „utca emberét” kérdezik. A Kiváló Fogyasztói Márka címet így érdemelte ki a Deka-Union Címeres termékcsaládja, a Gyulahús gyulai márkája, a Gyulai Várfürdő és a Gyulai Pálinka.

A MagyarBrands új kategóriát is bejelentett, amelyben a reputáció mellett a társadalmilag hasznos újítást is vizsgálják. Az Innovatív Márka címet ezért kapta meg a Clean-Way Kft.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!