Hirdetés

2023.05.06. 07:23

Technológiafejlesztés az Avarem Kft. Mezőkovácsház-i telephelyén

PR-cikk

Az Avarem Kft. a GINOP_PLUSZ-1.2.3-21-2022-01617 azonosító számú „Technológiafejlesztés az AVAREM KFT-nél” című projektjében, az 5800 Mezőkovácsháza Végegyházi út 3, belterület 2447/2 hrsz. alatti telephelyén technológiai fejlesztést hajtott végre. A projekt megvalósítása 2022.03.07-én kezdődött el és 2023.03.31-én befejezésre került. Az Avarem Kft. a Támogató döntése alapján az Európai Regionális Fejlesztési Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból – 53,86 millió forint összegű feltételesen vissza nem térítendő támogatásban részesült.

A fejlesztés célja és elvárt eredmények: Magyarországon ugyanúgy, mint az EU országok többségében az elektromos és elektronikai hulladékáram újrahasznosítása nem biztosított. A fentiek megvalósulásával, lehetségessé vált a LED fényforrások és lámpatestek újrahasznosítása és másodlagos ipari alapanyagok előállítása. 

A fejlesztéseknek köszönhetően a vállalati tevékenységünk bővülése – új hulladékáram tárolása és feldolgozása vált lehetővé. Vállalkozásunk termék, termelési, illetve szolgáltatási palettája bővült, valamint ennek a fejlesztésnek köszönhetően vállalkozásunk a termelési értékláncban és piacon előre lépő KKV-vá vált. A vállalkozásunk számára az új tevékenységek az eredeti tevékenységekre épülve, azok folytonosságait megtartva tudnak tovább folytatódni és fejlődni.

Az 53,86 millió forint európai uniós támogatás segítségével lehetőségünk nyílt: technológiai fejlesztést eredményező feldolgozáshoz, anyagmozgatáshoz és raktározáshoz kapcsolódó új eszközöket beszerezni - LED feldolgozáshoz szükséges újrahasznosító berendezést, 2 db targoncát, 3 mérleges raklapemelőt, tároláshoz szükséges tárolóedényzetet. A vállalkozói tevékenység végzésével összefüggő infrastrukturális beruházás: raktárcsarnok építése is megvalósult, valamint tanácsadási szolgáltatást igénybe tudtunk venni. 

A vállalkozás meglévő minőség- és környezetközpontú irányítási rendszerét is fejlesztettük az ISO 45001:2018 munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszerelemek integrálásával, valamint munkavállalók képzése és a napi munkát segítő információs technológia-fejlesztés is megvalósult, bevezettük a ProLog időmanagement programot. A megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazásával lehetőségünk nyílt az új raktárcsarnok energiaigényének fedezésére megújuló energia előállításával. Az eszközök megfelelnek a vonatkozó európai irányelveknek, szabványoknak és beszerzésük a pályázati előírásoknak megfelelően csak megfelelő tárgyi- és humánerőforrásokkal, valamint szervízhálózattal rendelkező gyártótól, vagy hivatalos forgalmazótól történt.

A Projekt megvalósításának kezdete: 2022.03.07.
A Projekt fizikai befejezésének tervezett napja: 2023.03.31.

A beruházásnak köszönhetően a vállalat 12 darab munkahelyet tudott megőrizni. A projekt megvalósításáról bővebb információt a www.avarem.eu oldalon olvashatnak.

További információ kérhető:
Nyist Csaba ügyvezető
Elérhetőség: [email protected]; Tel.: +36 30 211-2760

 

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában