design

2021.09.28. 17:29

Új arculatot kaptak a Gyulahús termékei

Új, még korszerűbb arculatot és csomagolást kaptak a Gyulahús Kft. egész országban kapható szárazáru termékei és májasai a közelmúltban. A változás egyszerre szolgálja az egységességet és a nagy múltú gyulai húsipar, illetve a város értékeinek megjelenítését.

Papp Gábor

20210928 Gyula Új arculatot kapott a Gyulahús fotó Bencsik Ádám Békés Megyei Hírlap

Fotó: Bencsik_Adam

A csomagolásfejlesztés és az arculat finomítása komoly előkészítő munka után valósult meg – fogalmazott a cég keddi sajtótájékoztatóján Daka Zsolt. A Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, vevőik megszokták a korábbi megjelenést, éppen ezért annak értékeit átvezették az új arculatba is.

Az újításokkal ötvözve alakult ki a megváltozott, még korszerűbb szín- és formavilág.

– Fő célunk az volt, hogy országosan olyan egységes megjelenéssel és színvilággal legyünk jelen, amely a vevők számára könnyen azonosítható. Az ügyvezető igazgató kitért arra, hogy eltérő termékeiket emellett egyedi címkékkel is ellátták.

Tamáskovitsné Gila Éva és Daka Zsolt a keddi sajtótájékoztatón /Fotók: Bencsik Ádám/

Tamáskovitsné Gila Éva, a cég marketingmenedzsere elmondta, az új arculat bevezetését megelőzte egy piackutatás, amelynek mentén megtervezték a változásokat. – Törekedtünk arra, hogy megőrizzük a meglévő értékeket, mindazt, amit az elmúlt 150 évben a gyulai húsipar felépített – tette hozzá a marketing szakember.

– A gyulai kolbász csomagolására felkerült, hogy az ínyencség 2013 óta hungarikum. A lassan egy éve folyó munka eredményeként pedig a Gyulahús termékei még jobban beazonosíthatóvá váltak.

Hozzátette, az új csomagolásokon megjelenik a Gyulai vár képe, ami a 150 éves márka tradicionalitását hangsúlyozza, „a város és a termék értékei így erősítik egymást”.

Tamáskovitsné Gila Éva emellett szólt arról, hogy az új megjelenés bevezetésével párhuzamosan egy nyereményjátékot is elindítottak, amelyen azonnali nyeremények, ajándékcsomagok, gyulai hétvégék, a Gyulai Várfürdőbe és a helyi kiállítóhelyekre szóló belépők találnak majd gazdára, a fődíj egymillió forint.

A környezetterhelést is csökkentik

Daka Zsolt, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, a változással olyan csomagolóanyagot használnak, ami vékonyabb a korábbinál, így a környezetterhelést is csökkentik. A szakember hozzátette, terveik szerint az új arculat megjelenítésével a jövőben más termékeik, termékcsoportjaik csomagolását is megfogják változtatni. Daka Zsolt kitért arra, a Gyulahús annak érdekében, hogy kövesse a vásárlói igényeket, a védőgázas csomagolást részesíti előnyben, míg a vákuumcsomagolást folyamatosan kivezetik majd.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!