SÉTA

2007.03.20. 08:49

Hunyadisok táboroztak Ausztriában

Végre eljött a nagy nap, 2007.03.03. (szombat). Reggel 7 órakor megkezdtük utunkat mi, hunyadisok Mezőkovácsháza–Budapest–Mariazell / Hochkar (Ausztria) irányába.

Szeder Attila, 11.C, Hunyadi János Középiskola, Mezőkovácsháza

Röpke 10-12 óra alatt megérkeztünk a szálláshelyre, amit pár percen belül otthonossá tettük. A földszinten kialakított étteremben fogyasztottuk el a jobbnál jobb ételeket, és az itt kialakított „zsibongóban” csillogtatta meg ki-ki a ping-pong, a billiárd, a csocsó, illetve tánctudását.

A „sok” hóra való tekintettel vasárnap föl kellett utazzunk az 1726 méteren fekvő hochkari síparadicsomba, amit így utólag nem bántunk meg. Kiérvén a síterepre mindenki ámult, bámult. A kötelező bemelegítés után csoportokra oszlottunk és végigsíeltük az egész napot. Bejártuk a kék, a piros és a fekete pályákat, néha külön utakon jártunk. A felvonóban (ami itt-ott kicsit meredekre sikerült) föltöltődtünk energiával, ám délben jelzett a gyomrunk: ebédidő! Kinéztünk a hegycsúcson egy jó kis melegedőt (osztrákosan: Hütte-t) és minden nap egy órát itt töltöttünk. Pihentünk, lakmároztunk. Délután négy órakor bezártak a felvonók. Lesíeltünk a buszhoz, összepakoltuk a felszereléseket és elindultunk vissza a szállásra.

[caption id="" align="alignleft" width="475"] Fotó: Csepreghy Bea
[/caption]

Így ment ez minden nap. Este a jól megérdemelt forró zuhany után jött a vacsora, majd egy kis társasági élet. Az első emeleten szólt a fifti, vegyesen fiúk lányok múlattuk az időt, míg el nem álmosodtunk. Beszélgettünk, sokat nevettünk, mindezek mellett kipihentük magunkat (legalább is próbáltuk). Ez volt a forgatókönyv egészen szerda estéig. Akkor ugyanis eljött a „záróest”. A hét összegzése, a sídiplomák kiosztása, élménybeszámolók tömkelege, valamint a lényeg: a „dedikálások”. Az éjszaka folyamán buliztunk egy kiadósat, és szomorúan ugyan, de beletörődtünk, hogy találkozunk 2008-ban. Hazafelé shoppingoltunk egy kicsit, a táskák megteltek a finomabbnál finomabb alpesi csokikkal. Hazaérkezvén fájdalmas búcsút vettünk egymástól. Igen, a sítábor az év egyik legjobb hete volt mindannyiunk számára!

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!