Gyomaendrőd / Békés

2022.02.04. 12:17

„Körösi sárkányt” fogott Pálfi Zoltán

Gyönyörű, 7 kiló 30 dekás süllőt, igazi „Körösi sárkányt” fogott csütörtökön délben a Hármas-Körös gyomaendrődi szakaszán a békési Pálfi Zoltán, aki ezúttal is horgásztársával, Havai Zsolttal indult téli süllőzésre a reggeli órákban.

P. G.

Pálfi Zoltán a csütörtökön fogott gyönyörű példánnyal

– Az elmúlt hetekben viszonylag kevés fogásunk volt, ezért kicsit visszafogottan indultunk a vízre, persze, mint mindig, most is bíztunk a jó pecában, abban, hogy megtörik a jég – mesélte hírportálunknak Pálfi Zoltán. – Nagyjából délig nem történt semmi, ez a gyönyörű példány volt az első kapás. Nagyon erős hallal akadtam össze, perceken át kellett fárasztani, amíg a csónakba emelhettük. A súlya elérte 7,3 kilót, a színe is különösen szép volt. A hosszát ugyanakkor nem mértük meg, mert szerettük volna minél előbb visszaengedni a folyóba.

Zoli elárulta, hogy aznap még négy süllőt sikerült fogniuk, amelyek közül az egyik súlya meghaladta a két kilót, a többi másfél-másfél kiló körül mozgott.

A horgászok egyébként ezúttal is a gumihalas pergetést alkalmazták, nagy méretű gumihallal horgásztak, s mivel a víz jéghideg volt, ezért nagyjából a meder közepén tették ezt.

Pálfi Zoltánnak egyébként nem ez az első nagyszerű fogása.

A teljesség igénye nélkül korábban harminc kilós harcsát is fogott, illetve például, mint arról lapunkban ugyancsak beszámoltunk, 2020 karácsonyának másnapján körülbelül 125 centis, 13 kilós csukaóriást fogott a Hármas-Körös gyomai szakaszán. Tavaly augusztusban pedig a békési horgász egy teljes hosszábban 91 centiméteres csukát emelhetett a csónakjába a kiváló horgász.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!