2022.05.20. 06:55
Hűséges ügyfeleit díjazza a pénzintézet
Az Erste Bank eddig is kiemelt figyelmet fordított hűséges ügyfeleire. Azokat a kis- és középvállalati partnereit, melyek több mint 20 éve állnak kapcsolatban a pénzintézettel, most külön elismerésben részesíti.
Az Erste Bank rendezvényén vette át számos vállalkozás a díjat Fotó: Erste Bank
Katona László, az Erste Bank kis- és középvállalati területe Dél-Kelet Magyarországi régióvezetője szerint az idei első félévben a szektorban még folytatódhat a bővülés, kérdés azonban, hogy az emelkedő kamatok és a várhatóan megszűnő támogatott konstrukciók következményeként miként változik a vállalkozások hitelfelvételi kedve.
A támogatott hitelkonstrukciók várható kifutásával párhuzamosan egyre inkább előtérbe kerülnek a hagyományos finanszírozási megoldások, élesedik a verseny a pénzintézetek között.
– Ebben a versenyben az Erste kifejezetten jól áll, hiszen az elmúlt négy évben a legjobb eredményt érte el versenytársai között az ügyfélelégedettségi felmérésekben – emelte ki Katona László, hozzátéve: az Erste számára kiemelten fontos a tartós és jó kapcsolat a partnereivel, ezért is igyekeznek elismerni azokat, akik több éve, vagy évtizedek óta állnak kapcsolatban a pénzintézettel.
Békés megyében az Erste Banknak 15 olyan kis- és középvállalati ügyfele van, aki már több mint 20 éve választotta számlavezetőjének a bankot – ezért őket most külön elismerésben részesítette a pénzintézet.
Az ügyfelek a lojalitás díj mellé egy Lojalitás kedvezmény csomagot is kapnak ajándékba, melyben az Erste Bank kiemelt partnereinek termékeit és szolgáltatásait vehetik igénybe extra kedvezményekkel szervezetfejlesztési és egyéb tréningek, coaching, webaudit/-fejleszés, illetve szekszárdi bor és élményprogramok témakörében.