Meghódítja a világot

2018.08.18. 13:02

Bekerült a világelitbe a magyar divattervező

Sándor Szandrát, a Nanushka márka megteremtőjét meghívták a divatvilág egyik legfontosabb eseményére.

Budapest, 2009. január 26. Sándor Szandra divattervezõ, a Nanushka márka tervezõ-ügyvezetõje kezében tartja a Jövõ ígérete díjat, amelyet az Ernst And Young Tanácsadó Kft. által felkért független bíráló bizottság döntése alapján adták át 2009. január 25-én a Budapest Marriott Hotelben. MTI Fotó: Földi Imre

Forrás: MTI Fotó

Fotó: Földi Imre

Oscar de la Renta, Ralp Lauren, Marc Jacobs. Három név. A világ legismertebb tervezői, akik évtizedek óta diktálják a divatot. Ehhez az illusztris társasághoz csatlakozik szeptember 12-én a magyar divattervező, Sándor Szandra is – írja a borsonline.hu hírportál.

A Nanushka márka megálmodója meghívást kapott a világ egyik legfontosabb divateseményére, a New York Fashion Weekre. A fiatal tehetség az itthon is jól ismert Michael Kors és Marc Jacobs divattervezővel egy napon fogja megmutatni a nagyközönségnek kreációit.

Modellek a Nanushka kollekciójából egy budapesti bemutatón 2013-ban
MTI Fotó: Szigetváry Zsolt

A Nanushka a legnagyobbak között képviseli majd Magyarországot és a hazai divattervezést. Az elmúlt évek kemény munkája végre beérett. Hollywoodi sztárok, világhírű énekesek, modellek választják Sándor Szandra kreációit. A múlt hónapban Kendall Jenner és Dua Lipa, míg az elmúlt egy év leforgása alatt Emma Watson, Uma Thurman, Jennifer Lawrence is magyar ruhában parádézott, hála a Nanushkának.

A Nanushka budapesti boltja a megnyitó napján, 2018. április 26-án
MTI Fotó: Balogh Zoltán

Ezeknek a sztároknak köszönhetően az elmúlt időszakban számtalan olyan írás jelent meg a világ leghíresebb magazinjaiban, amelyekben Budapestről új, feltörekvő kreatívipari központként és luxusutazási célpontként cikkeznek. A New York Fashion Week pedig újabb lehetőséget ad arra, hogy Magyarország és a magyar divatipar világszínvonalon is megmutassa magát.

A leghíresebb áruházakban kapható

A Nanushka az első olyan magyar márka, amely a világ leghíresebb áruházainak többségében kapható, legyen szó a New York-i Ötödik sugárúton található Bergdorf Goodman áruházról vagy London leghíresebb intézményéről, a Selfridgesről. Mindez a GB Partners által kezelt EXIM Növekedési Alap 2016. végi befektetésének köszönhetően valósult meg.

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában