2011.06.06. 17:04
Sikeres brand a Gyulai kolbász
A közelmúltban a fővárosban rendezték meg az első idei MagyarBrands Konferenciát, ahol a turizmusmarketing és a gasztronómia legfontosabb kérdéseit vetették fel.
A szakértők és az ismert hazai márkákat gyártó vállalatok képviselői között ott voltak a Gyulai Húskombinát Zrt. munkatársai is. A Gyulai idén egyébként a MagyarBrands fogyasztói márkái között a második helyet szerezte meg, ezzel meghívást is kapott egy kerekasztal-beszélgetésre.
— Megtiszteltetésként értékeltük, hogy olyan vezető magyar márkák között vehettünk részt ezen a zárt eseményen, mint a Pick, a Törley és a Tokaji — számolt be Gila Éva marketingmenedzser.
A Gyulai Húskombinát Zrt. képviselői itt beszéltek a hazai márkák lehetőségeiről, melyekről az előadásokon kiderült, hogy a fogyasztók számára fontosak, bár a vásárláskor ez a tendencia már nem igazán mutatkozik meg.