Gazdaság

2011.06.06. 17:04

Sikeres brand a Gyulai kolbász

A közelmúltban a fővárosban rendezték meg az első idei MagyarBrands Konferenciát, ahol a turizmusmarketing és a gasztronómia legfontosabb kérdéseit vetették fel.

L. B.

A szakértők és az ismert hazai márkákat gyártó vállalatok képviselői között ott voltak a Gyulai Húskombinát Zrt. munkatársai is. A Gyulai idén egyébként a MagyarBrands fogyasztói márkái között a második helyet szerezte meg, ezzel meghívást is kapott egy kerekasztal-beszélgetésre.

— Megtiszteltetésként értékeltük, hogy olyan vezető magyar márkák között vehettünk részt ezen a zárt eseményen, mint a Pick, a Törley és a Tokaji — számolt be Gila Éva marketingmenedzser.

A Gyulai Húskombinát Zrt. képviselői itt beszéltek a hazai márkák lehetőségeiről, melyekről az előadásokon kiderült, hogy a fogyasztók számára fontosak, bár a vásárláskor ez a tendencia már nem igazán mutatkozik meg.

Címkék#Gyula
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!