Gazdaság

2008.01.07. 19:58

Gyula hatékonyabban kommunikálna

Bizakodásra adhat okot, hogy nő a Gyulára látogató turisták száma, ám ennek érdekében további, az idegenforgalmat még inkább helyzetbe hozó lépésekre lesz szükség — összegezhetők a tegnapi, fürdővárosi fórum legfőbb tanulságai.

Cs. Á.

Az egyik legfontosabb, hogy az adottságokat minél szélesebb körben legyen képes ismertté tenni a város, ehhez pedig hatékonyabb kommunikációs stratégiára lesz szükség.

Lehetőség szerint együttműködve a város, a megye, a régió turisztikai szervezeteivel. Ehhez — mint dr. Perjési Klára polgármester a fórum végén elmondta — készül egy városi kommunikációs terv, amely már az újdonságokat is tartalmazza majd.

— Sok kérdés kidolgozásra vár még a tervezett Gyula-kártya megjelenésével kapcsolatban, az viszont tény, hogy a Balaton- vagy Budapest-kártyához hasonló, kedvezményeket biztosító lapocska kiadása felmerült a fürdővárosban — mondta Gyulavári Andrea, a helyi turisztikai hivatal vezetője. Hozzátette: az ide látogató vendégek turisztikai, de akár parkolási vagy más egyéb kedvezményeket válthatnának ki a kártyával.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!