Friss hírek

2005.02.02. 12:48

Mosolykampányt indított a MÁV Rt.

Az utasok komfortérzetének, elégedettségének elősegítésére "mosolykampányt" indított a MÁV Rt. - jelentette be Matáczné Németh Ágnes, a MÁV Rt. személyszállítási üzletág megbízott főigazgatója szerdán sajtótájékoztatón.

BAMA

A február 1. és március 11. között zajló kampányban a jegyet váltó utasok úgynevezett mosolyszelvénnyel jutalmazhatják a  jegyvizsgálót, ha elégedettek munkájával.

Az akciót követő sorsoláson a mosolycsekket átadó utasok között  díjakat osztanak szét, a legtöbb mosolyszelvényt összegyűjtött  tizenkét jegyvizsgáló pedig pénzjutalmat kap.

A főigazgató hangsúlyozta, hogy a MÁV Rt. a szolgáltatás  színvonalának emelésre törekszik, a jegyvizsgálók munkája pedig  nagymértékben befolyásolja a társaság megítélését az utasok körében. 

Tavaly a MÁV-hoz 7.450 utas panasz érkezett többnyire a  menetrend, a csatlakozás, a késés miatt. Mintegy ezer panasz a  munkatársak nem megfelelő magatartását kifogásolta.

A MÁV az utazás során adódó konfliktusok megfelelő kezelésére  képzést indított a jegyvizsgálók, pénztárosok, ügyfélszolgálatban  dolgozók részére.

Kérdésre válaszolva Matáczné Németh Ágnes elmondta, hogy a MÁV  Rt. személyszállítási üzletága a tervezett 159 millió 201 ezer  utassal szemben 159 millió 681 ezret szállított tavaly, bevételi  terve 4,1 százalékkal maradt el a tervezettől: az üzletág a várt  56,186 milliárd forinttal szemben 53,897 milliárd forint bevételt  ért el. 

A MÁV az idén a tavalyinál kevesebb, 152 millió 144 ezer utas  szállítását tervezi. A csökkenés mögött az húzódik meg, hogy a MÁV  ez évi menetrendjében 10 százalékkal, mintegy 300 járattal  csökkentette a kapacitását. A személyszállítási üzletág bevételi  terve 2005-re 56,428 milliárd forint.

-->

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!