2015.03.31. 13:29
Országos kampánnyal népszerűsítik Gyulát
„Be hedonist” elnevezéssel indít új, városi egységcsomagra épülő marketingkampányt partnereikkel a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. és a Gyulai Várfürdő Kft. — jelentette be a témával kapcsolatos keddi sajtótájékoztatón dr. Görgényi Ernő polgármester.
Mint elhangzott, a kezdeményezés a szezonon kívüli időszak, ezen belül is a hétköznapok forgalmának emelkedését szolgálja. A kampány a jövő héten indul, a csomag 2015. április 6-tól június 12-ig, valamint augusztus 24-től november 27-ig érvényes, hétköznapokon. Célcsoportját a fiatal és középkorú párok alkotják, akiknek lehetőségük nyílik, hogy hétköznap is elutazzanak kikapcsolódni néhány napra.
Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, az elképzelés markáns célt szolgál.
— Egyértelmű, hogy az általános, sablonos, megszokott reklámokkal már nagyon nehéz elérni a potenciális vendégkört, ezért a szokatlan, kissé provokatív, de a jó ízlés határain belül maradó elnevezés — hangsúlyozta a szakember.
Az összefogással létrejött gyulai csomagot a pozitív értelemben vett „hedonista” életmóddal népszerűsítik, melyhez teljes mértékben igazodik a csomag tartalma is, melyekről bátran kijelenthető, hogy a vendégek „minden érzékére hatnak”, ugyanakkor Gyulát, mint komplexségében egyedi attrakciót mutatják be.
Tóth Henriett, a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. marketingasszisztense kiemelte,a csomag kötelező tartalmi elemei között a partner szállásadók részéről biztosított kedvezmény: 3+1 éjszaka szállás, hétköznap, a Várfürdő részéről biztosított kedvezmény: hétköznap minden belépőjegy mellé ajándék belépés a Castello Wellness és Szaunaparkba, ahol különleges szauna szeánszokra is tartanak egyaránt szerepel. Emellett egyéb meglepetések is várják a vendégeket a fürdővárosban a csomag részeként.